دردی است غیر مردن ...

دلتنگی، بعد از مرگ تنها مرضی است که نه درمان دارد و نه می‌شود جلوی هجومش را گرفت.

با دلتنگی فقط باید ساخت، فقط باید سوخت.

کاش بسوزم و تمام شوم.



+از این هفته تا آخر ماه صفر بخشی از سفرنامه‌ی کربلا با همین عنوانی که اینجا می‌نویسم در صفحه یادداشت‌های همشهری جوان چاپ می‌شود به امید خدا.

۵ لایک
به وبلاگم سر بزنید
۲۸ آبان ۱۳:۰۲ امیدرضا

سلام.

دلتنگیها آدم را سرپا نگه میدارند و به نگاه انسان جهت می بخشند چیزی شبیه بغض ها...

راست است که می گویند باید سوخت و ساخت...دلتنگی ها بهانه ی همین ساختند....

و اگر قرار به سوختن است کاش ققنوس وار باشد...

موفق باشید.

:)

با دلتنگی فقط باید ساخت، فقط باید سوخت.

آخ ... 
عمیقن حس می کنم این رو //

فک کنم تنها ادعایی که می تونم داشته باشم نسبت به اطرافیانم، اینه که هیشکی اندازه من دلتنگی رو نمی فهمه! نچشیده نبلعیده حس نکرده زندگی نکرده زار نزده نخندیده مچاله نشده. 

دیروز بود؟ یا پریروز؟ شاید هم سه روز پیش. فکر می کردم که واقعن چه راه درمانی براش هست؟ اینکه خودتو درگیر کار و درس کنی کمک می کنه اما اتیششو خاموش نمی کنه! 

+ ... 

مشکل اینجاست که درست وسط دل مشغولی میاد سراغ آدم

و مشغولیت به کار و درس فقط یه مسکن زود گذره براش!
هی از پشت دیوار سرک می‌کشه و میگه من هستم! من هستم!

+ چه قدر خوب میشه اگه چاپ شه :) 

اولیش این هفته چاپ شد :)

توی ستون «ادای نذر»
:)

۳۰ آبان ۲۳:۵۹ صحبتِ جانانه
و ما ادرئک ما دلتنگی...

همون که مولانا گفت:‌ «دردی است غیر مردن٬ کان را دوا نباشد»

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«بعد از این نام من و گوشه‌ی گمنامی‌ها
که غریبان جهان شهره‌ی آفاق‌ ترند»
موضوعات
کربلا ای کاش مسافرت بودم (۱۳)
یادداشت‌های یک زن خانه‌دار (۱۴)
چوپان معاصرطور (۱۵)
ما اینجوری دیدیم (۱۲۲)
اتفاق خودش نمی‌افتد (۷۸)
رج به رج (۱۳)
هنگامه‌ی تب (۳۸)
مداد سفید (۵۰)
خنده ی گشاد (۱۱)
اونی که برام قله ست (۱۶)
اینجور وقتا (۵۷)
مداد سرخ (۱۷)
دیالوگ‌های ماندگار (۴)
تا پخته شود خامی (۱۴)
من ریحانه‌ام (۱۱)
نامه های جمعه (۲)
برکه ی کاشی (۱۲)
کلاس طلیعه (۸)
با توام (۱۲)
پیوند ها
لابلای گل های پیراهنش
یک ذهن مُشَبَّک
نیوفولدر
پرانه ام
سلام
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان