گوشمان را‌ چهار قفله کردیم و کلید را انداخته‌ایم در چاه

ما می‌گوییم: خدایا فلانی پیامم را «سین» کرد اما جواب نداد!

خدا لابد می‌گوید: تو پیام‌هایت را به خودم بفرست، «سین» نشده جواب می‌گیری. من همینجا بین تو و قلب توأم.*

ما می‌گوییم: خدایا فلانی مرا دید اما سلامم را جواب نداد!

خدا لابد می‌گوید: خب چه اهمیتی دارد؟ به من یک سلام بده، جواب تمام سلام‌های بی‌جوابت را خودم می‌دهم. من برای تو بس نیستم؟**

ما می‌گوییم: خدایا بنده‌هایت تحویلم نمی‌گیرند، برای بزرگی ذاتی روحم و شکنندگی دلم اهمیتی قائل نیستند.

خدا لابد می‌گوید: خب راه را اشتباه رفته‌ای. من خودم این‌ها را آفرید‌ه‌ام و قرار این بوده که خیلی چیزها را خیلی‌هایشان نفهمند!*** بیا پیش خودم، هر چه عزت است مال توست!**** بعد می‌بینی که همه پرچم تسلیمشان برایت بالاست.

ما می‌گوییم: خدایا آخر ...

خدا لابد حرفمان را قطع می‌کند: گوش می‌دهی چه می‌گویم یا فقط یاد گرفته‌ای حرف بزنی؟


*أَنَّ اللّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ ؛ ۲۴ سوره ‌ی انفال

** ألَیس الله بِکافٍ عبده؟ ؛ ۳۶ سوره‌ی زمر

***و اکثر الناس لایعلمون؛ ۴۰ سوره‌ی یوسف

****من کان یرید العزه فلله العزه جمیعا؛ ۱۰ سوره‌ی فاطر

۳ لایک

خدمت مدیر محترم

سلام علیکم

احتراما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به شما منتظر گرامی با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی هشتک اینترنتی #من _منتظرم نموده است بدین وسیله از حضرتعالی جهت شرکت در این هشتک دعوت به عمل می آید.

شما می توانید با قرار دادن لوگوی هشتک در وبگاه خود به کمپین انتظار بپیوندید و با ارسال لینک سایت یا وبلاگتان در بخش نظرات همین مطلب اطلاع دهید تا در بخش همراهان کمپین ثبت و وبگاهتان لینک شود

لطفا توضیحات بیشتر را از طریق لینک زیر ملاحظه فرمائید.

http://www.welayatnet.com/fa/news/91496

التماس دعا

۲۹ ارديبهشت ۱۲:۰۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
عالی بود واقعا... بخصوص ترتیب آیه های قرآن :)

خودشون گفتن٬ خودشون نوشتن. من هیچ کاره م :)

یا فقط یاد گرفته ام حرف بزنم
:///

همین که صداقت داری خیلی خوبه :)

خدا حفظت کنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«بعد از این نام من و گوشه‌ی گمنامی‌ها
که غریبان جهان شهره‌ی آفاق‌ ترند»
موضوعات
کربلا ای کاش مسافرت بودم (۱۳)
یادداشت‌های یک زن خانه‌دار (۱۴)
چوپان معاصرطور (۱۵)
ما اینجوری دیدیم (۱۲۲)
اتفاق خودش نمی‌افتد (۷۸)
رج به رج (۱۳)
هنگامه‌ی تب (۳۸)
مداد سفید (۵۰)
خنده ی گشاد (۱۱)
اونی که برام قله ست (۱۶)
اینجور وقتا (۵۷)
مداد سرخ (۱۷)
دیالوگ‌های ماندگار (۴)
تا پخته شود خامی (۱۴)
من ریحانه‌ام (۱۱)
نامه های جمعه (۲)
برکه ی کاشی (۱۲)
کلاس طلیعه (۸)
با توام (۱۲)
پیوند ها
لابلای گل های پیراهنش
یک ذهن مُشَبَّک
نیوفولدر
پرانه ام
سلام
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان